Uczestnicząc w naszym szkoleniu pogłębisz wiedzę i podniesiesz umiejętności w zakresie fachowej, kompleksowej obsługi konsumenta w zakładach gastronomicznych, a także podczas wszelkiego rodzaju konferencji, targów, bankietów, czy przyjęć okolicznościowych. W procesie szkoleniowym zwracamy szczególną uwagę na kształtowanie zasad etyki i kultury zawodowej, prawidłowych postaw, nawyków, sposobu komunikowania się i reagowania na życzenia konsumenta. Nie zapominamy również o doskonaleniu umiejętności wydatnie wpływających na rachunek ekonomiczny przedsiębiorstwa gastronomicznego. Dlatego też poznasz zasady kreowania wizerunku firmy oraz techniki skutecznej sprzedaży.
Szkolenie szczególnie polecamy dla:
Osób pracujących na sali restauracyjnej lub przy obsłudze bankietów, przyjęć okolicznościowych - pragnących podnieść swoje kwalifikacje, osób rozpoczynających karierę w branży gastronomicznej, absolwentów szkół, studentów.
Metodyka zajęć:
Część teoretyczna - wykład z elementami konwersatorium
Część praktyczna - prezentacja prowadzona przez wykładowcę, indywidualne ćwiczenia
Program szkolenia:
Sylwetka kelnera
Kultura pracy
Etyka zawodu
Wrażenie estetyczne
Organizacja pracy kelnera
Stanowisko pracy
Zasady współpracy z pozostałymi działami
Znajomość karty menu
Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości
Formy i techniki obsługi gościa
Technika przenoszenia naczyń i tac
Przygotowanie stołu do podawania posiłku
Podawanie potraw
Śniadania
Zakąski
Zupy
Drugie dania
Desery
Serwis a la carte
Przyjęcia okolicznościowe, bankiety zasiadane i w formie stojącej
Serwis konferencyjny
Podawanie napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych gorących i zimnych
Pozostałe funkcje kelnera
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Kelner jako "sprzedawca"
Techniki sugestywnej sprzedaży
Skuteczna komunikacja z gościem
Kelner jako doradca kulinarny
Realizacja dodatkowych usług
Psychologiczne aspekty obsługi gości
Specyfika postaw poszczególnych typów gości
Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
Postępowanie w przypadku reklamacji i zażaleń
Odstępstwa od reguł, standardów
Szkolenie kelnerskie
Termin: nabór ciągły (Kolejne terminy:)
Miejsce: Łódź, Hotel
(Dokładny adres hotelu zostanie przekazany zarejestrowanym uczestnikom, najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.)
Czas trwania szkolenia: 30 godzin dydaktycznych (3 dni)
Grupa maksimum: 12 osób
Godziny zajęć:
Dzień I:
11:00 - 18:00
Dzień II:
8:00 - 17:00
Dzień III:
8:00 - 15:00
Cena brutto szkolenia (podstawowa): 970 zł za 1 osobę
Obejmuje:
uczestnictwo w zajęciach
3 obiady
przerwy kawowe
materiały szkoleniowe i materiały do zajęć praktycznych
certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w języku polskim i angielskim)
pomoc i konsultacje po szkoleniu
Cena brutto szkolenia z 2 noclegami, 2 śniadaniami i 3 obiadami: 1280 zł za 1 osobę
Cena brutto szkolenia z 2 noclegami, 2 śniadaniami, 3 obiadami i 2 kolacjami: 1340 zł za 1 osobę
Uczestnikom oferujemy zakwaterowanie w hotelu, w którym realizowane jest szkolenie w pokojach z łazienką, TV, telefonem. W kompleksie hotelowym do dyspozycji pozostają: restauracja, bar, parking.
Zapewniamy specjalne rabaty (poszczególne rabaty nie sumują się):
przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby - szczegóły w zamówieniu on-line
dla absolwentów innych szkoleń realizowanych przez Centrum Doskonalenia Kadr CeDeKa - 7% od ceny podstawowej szkolenia