„Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę.” - Guccio Gucci
Jakość, to obok ceny, główny czynnik decydujący o wyborze przez gościa danego obiektu spośród konkurencji. Elementy wysokiej jakości obsługi, to nie tylko czysty pokój i smaczne jedzenie, ale także indywidualne podejście do gościa, profesjonalna reakcja na jego zażalenia oraz kompetentny i zaangażowany personel, który na co dzień bezpośrednio odpowiada za wysoki poziom oferowanych usług. Sprawne zarządzanie jakością stanowi efektywny sposób podnoszenia konkurencyjności obiektu, a co za tym idzie przychodów firmy oraz poziomu zadowolenia i lojalności gości.
Celem szkolenia jest zapoznanie osób nadzorujących proces obsługi z przyczynami spadku jej jakości oraz sposobami i praktycznymi narzędziami zarządzania jakością, które można wdrożyć w hotelu.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie dedykowane jest kierownikom liniowym (szefowie działu, asystenci, superwizorzy) i managerom obiektów hotelowych.
Metodyka zajęć:
Wykład, dyskusja, praca w grupach, analiza przypadków.
Zakres tematyczny szkolenia:
Obsługa gościa:
etapy i istotne elementy obsługi,
kontakt z gościem,
personalizacja obsługi.
Standaryzacja obsługi:
podział i funkcja standardów,
standardy a kategoria hotelu,
procedury pomocnicze.
Kontrola jakości:
przyczyny zakłócenia jakości,
obszary badania,
metody,
analiza wyników badania.
Zarządzanie reputacją obiektu:
pozyskiwanie opinii,
profesjonalna reakcja na zażalenia gości.
Czynnik ludzki i rola personelu:
kształtowanie kultury organizacyjnej,
organizacja szkoleń,
zarządzanie przez cele,
motywowanie i coaching,
praca zespołowa i komunikacja,
dobór pracowników.
Zarządzanie jakością usług hotelarskich
Termin: 18-19.11.2024
{Kolejne terminy: }
Miejsce: Łódź, Hotel
(Dokładny adres hotelu zostanie przekazany zarejestrowanym uczestnikom, najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.)
Czas trwania szkolenia: 16 godzin (2 dni)
Godziny zajęć:
Dzień I:
11:00 - 18:30
Dzień II:
8:30 - 17:00
Cena brutto szkolenia (podstawowa): 970 zł za 1 osobę
obejmuje:
uczestnictwo w zajęciach
2 obiady
przerwy kawowe
skrypt zawierający wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych
certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
pomoc i konsultacje po szkoleniu
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem i 2 obiadami: 1270 zł za 1 osobę
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem, 2 obiadami i 1 kolacją: 1310 zł za 1 osobę
Uczestnikom oferujemy zakwaterowanie w hotelu, w którym realizowane jest szkolenie, w pokojach z łazienką, TV, telefonem. W kompleksie hotelowym do dyspozycji pozostają: restauracja, bar, parking.
Zapewniamy specjalne rabaty (poszczególne rabaty nie sumują się):
przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby - szczegóły w zamówieniu on-line
dla absolwentów innych szkoleń realizowanych przez Centrum Doskonalenia Kadr CeDeKa - 7% od ceny podstawowej szkolenia